Det er muligt at leje Sognehuset i forbindelse med en kirkelig handling, fx arrangere kaffe i forbindelse med bisættelser/begravelser, der foregår i kirken (se også under ”Mindesamvær”).

Der kan afholdes mindre receptioner i forbindelse med vielser foretaget af én af kirkens præster.

Vedrørende eventuel vielsesreception, kan I læse vilkårene her: 2017 Ny kontrakt ifm vielsesreception.pdf

Desuden kan der afholdes mindre receptioner i forbindelse med dåb foretaget af én af kirkens præster:  2018 Ny kontrakt ifm barnedåb.pdf

OBS:Grundet Covid-19 er kirken nødsaget til at hyre ekstra rengøring - derfor lægges et rengøringsgebyr på 500 kr oveni de oplyste priser i kontrakterne.

De maksimale deltagertal er pr. 10.07.20:
Sognehus: 50 personer ( 20 personer, hvis der synges)

Krypten: 120 personer ( 60 personer, hvis der synges)

Tallene justeres løbende efter de gældende regler for kirker og kirkers forsamlinger.


For yderligere oplysninger ring til kirkekontoret på 3012 4278.